HomeFÓRUMNové téma
Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Diagnostika klimy
(1 prohlíží) (1) Host
  • Strana:
  • 1

TÉMA: Diagnostika klimy

Diagnostika klimy 8 roků #15227

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
U R129 lze diagnostikovat automatickou klimatizaci.

Vyčtení stavu čidel:
1) Zapnout zapalpování
2) Stiskněte REST a tlačítko 4
3) Ukáže se stav čidla 02 a aktuální hodnota
4) stisknutím C nebo F se pohybujete mezi hodnotami

02 vnitřní čidlo
04 venkovní čidlo
06 čidlo výparníku
08 čidlo hlavního výměníku
12 čidlo chladící kapaliny
14 nastavení teploty kolečkem klimy
18 rychlost
20 střecha otevřená "u" nebo zavřená "o"
22 napětí
83 nevyužito
84 napětí motoru ventilátoru

Exit "0"


Chybové kódy
1) Kolečko teploty musí být v bílé oblasti
2) Zapnout zapalování
3) Do 10ti sekund zmačknout dohromady F, REST a tlačítko vnitřního oběhu
4) Displej bude ukazovat permanentní závady, posunujeme dál tlačítkem vnitřní cirkulace, končí to nápisem END
5) Dalším stiskem tlačítka vnitřní cirkulace naběhnou aktuální závady, opět to končí END

Vymazání kódů
1) Zapnout zapalování
2) Do 10ti sekund stisknout Vnitřní cirkulaci, REST a symbol šipky NAHORU
Následující uživatel poděkoval: prcek

Re: Diagnostika klimy 8 roků #15228

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Návody v PDF vč tabulky kódů
Přílohy:
  • Příloha Tato příloha je pro hosty skrytá. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
  • Příloha Tato příloha je pro hosty skrytá. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.
Poslední úprava: 8 roků od vitek.

Re: Diagnostika klimy 8 roků #15229

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
chybové kódy v angličtině:

Display readout Possible cause Test step/remedy ) 1
01 No fault stored -
02 In-car temperature sensor, short-circuit 23 1.0
03 In-car temperature sensor, interruption 23 1.0
04 Outside temperature sensor, short-circuit 23 2.0
05 Outside temperature sensor, interruption 23 2.0
06 Evaporator temperature sensor, short-circuit 23 3.0
07 Evaporator temperature sensor, interruption 23 3.0
08 Heat exchanger temperature sensor, short-circuit 23 4.0
09 Heat exchanger temperature sensor, interruption 23 4.0
12 Coolant temperature sensor, short-circuit 23 5.0
13 Coolant temperature sensor, interruption 23 5.0
16 Potentiometer, control unit center air outlet, short-circuit 23 7.0

17 Potentiometer, control unit center air outlet, interruption 23 7.0
18 Feedback potentiometer center air outlet, short-circuit 23 12.0
19 Feedback potentiometer center air outlet, interruption 23 12.0
20 Potentiometer, control unit left air outlet, short-circuit 23 6.0
21 Potentiometer, control unit left air outlet, interruption 23 6.0
22 Feedback potentiometer left air outlet, short-circuit 23 11.0
23 Feedback potentiometer left air outlet, interruption 23 11.0
24 Potentiometer, control unit right air outlet, short-circuit 23 8.0
25 Potentiometer, control unit right air outlet, interruption 23 8.0
26 Feedback potentiometer right air outlet, short-circuit 23 13.0
27 Feedback potentiometer right air outlet, interruption 23 13.0
30 Coolant pump, short-circuit 23 20.0

31 Mono valve, short-circuit 23 19.0
33 Refrigerant compressor activation, short-circuit 23 25.0
34 Activation, auxiliary fan, 2nd stage, short-circuit 23 24.0
35 Activation, auxiliary fan, 1st stage, short-circuit 23 23.0
36 Not used -
50 Activation, valve block, short-circuit 23 21.0
70 Coolant pump, interruption 23 20.0
71 Mono valve, interruption 23 15.0
73 Refrigerant compressor activation, interruption 23 25.0
74 Activation, auxiliary fan, 2nd stage, interruption 23 24.0
75 Activation, auxiliary fan, 1st stage, interruption 23 23.0

Re: Diagnostika klimy 8 roků #15231

  • Zdeno
  • NEPŘIPOJEN
  • A-Klasse
  • W201- 2,6e + 250D, W 124 320e 24v
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 0
Super navod, diky !
W201 in prodgress made by Zdeno

Re: Diagnostika klimy 8 roků #15279

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Mimochodem moje žehla blbě topí při vytočenym motoru. Na volnoběh je všechno ok. Diagnostika nehlásí žádnou chybu. Monoventil je ok, rest funguje skvěle. Pumpa vodu honí. Vody je plno. S odpojenou pumpou je kosa furt, odpojenej monoventil situaci neřeší. Kdyby jste měli někdo myšlenku, budu rád. Předem díky. V.

Re: Diagnostika klimy 8 roků #15280

  • Pirx
  • NEPŘIPOJEN
  • E-Klasse
  • Příspěvky: 215
  • Karma: 8
Fakt jenom myslenka - klapky na michani a rozvod vzduchu jsou ovladany podtlakem z motoru... ten vede hadickou nekde od sani do cerny krabice pred spolujezdcem, za/pod kaslikem, ze ktery vede tisic hadicek k jednotlivejm klapkam v topeni... ten podtlak je nejakym zpusobem zavislej na otackach motoru.... tak ze treba v ty cerny krabici neco uhnilo a kdyz se privodni podtlak zmeni s pridanim plynu, zacne ta klapka zima/teplo nejak michat vzduch jinak........?


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.



Edit: kdyz tam jde zobrazit ty hodnoty, co ukazuje cidlo chladici kapaliny a cidlo hlavniho vymeniku ve chvili kdy to topi a co kdyz to zrovna netopi...?
Poslední úprava: 8 roků od Pirx.

Re: Diagnostika klimy 7 roků, 12 měsíců #15282

  • Zdeno
  • NEPŘIPOJEN
  • A-Klasse
  • W201- 2,6e + 250D, W 124 320e 24v
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 0
Tento blok je zasobovan podtlakem z el. cerpadla. Ale muze tam byt problem v elmag. ventilech
W201 in prodgress made by Zdeno

Re: Diagnostika klimy 7 roků, 12 měsíců #15283

  • Pirx
  • NEPŘIPOJEN
  • E-Klasse
  • Příspěvky: 215
  • Karma: 8
Zdeno: No jo, to by vlastne melo byt z el. cerpadla, jinak by nefungovalo nastavovani klapek pri sciplym motoru /rest/, ale proc tam pak vede podtlak i ze sani?
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


To na schematu cislo 36, kam vede hadicka z prvni levy diry, to je v motoru vedle pocitacu a vede do toho prave taky hadicka ze sani... ja jsem to menil, pac to bylo prdly a sycelo to, jinak bych netusil, ze tam neco takovyho je...
Následující uživatel poděkoval: prcek

Re: Diagnostika klimy 7 roků, 12 měsíců #15297

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Vakuový ovládání se zdá být ok. i při vypnutym motoru nikde nic nesyčí a všechny klapky reagujou. Je to vidět při diagnostice i na funkci.

Poznatek z víkendu: Po vyndání kloboučku z monoventilu auto topí jak šílený furt. I při 13ti stupních bylo se staženou střechou vedro.
Jak kdyby proud chladící kapaliny, co jde na klobouček zespoda ho nedokázal odtrhnout do těsnění protože ho jednotka drží zavřenej.

A ještě jeden test. Když jsem otočil chod pumpy, tak to netopilo skoro vůbec. Taky jsem si vytáhnul do kabiny kontrolku, co ukazuje,kdy pumpa jede a kdy ne. Tak jede furt .

No jsem z toho jelen. V.
Poslední úprava: 7 roků, 12 měsíců od vitek.

Re: Diagnostika klimy 7 roků, 12 měsíců #15306

  • Zdeno
  • NEPŘIPOJEN
  • A-Klasse
  • W201- 2,6e + 250D, W 124 320e 24v
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 0
Neni nabobtnale tesneni u kloboucku ? Sestal sem se s tim u w202 kde uz nebyl prostor pro otevirani a zavirani pohybem kloboucku, auto netopilo. Po vymene duoventilu z druheho vozu topi jako spravny mercedes !
W201 in prodgress made by Zdeno
Poslední úprava: 7 roků, 12 měsíců od Zdeno.

Re: Diagnostika klimy 7 roků, 12 měsíců #15307

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Díky za nápad. To bylo to první, co jsem řešil, protože jsem se s tím setkal u mamuta. Těsnění je jak z fabriky, opravdu jak nový. Klobouček sedí jak má .
V.
  • Strana:
  • 1
Čas pro vytvoření stránky: 0.49 sekund
Free business joomla templates