Chyběla mi roletka nad kaslíkem na kazety na středovym tunelu. Nakonec jsem kvůli ní musel rozebrat půl auta, tak sem aspoň dám nějaký info.
Zároveň jsem kaslík na kazety vyměnil za boxík.
Objednával jsem novou roletku a ten boxík. Díky Enougherovi za dodání obou dílů.
Objednací čísla: boxík 1296800991 a rollo v černé barvě 1298100192 9045
Zjištění: Kazetový box za prázdný jde vyměnit snadno, bez jakékoliv složité demontáže. Prostě vynadat a zandat. Jen jsem vyhodil žárovičku podsvětlení, která není do nového kaslíku kam umístit tak, aby někde něco nepropálila. Pro vyndání zasuňte špachtli, nebo cokoliv plochého do štěrbin nad a pod kaslíkem a za některou z přihrádek kazet vytáhněte.
Rollo nejde vyměnit jinak než po vyndání kaslíku ven. Tzn. musí ven, a teď se držte: rádio, panel klimy, celej středovej panel (dříví), loketka s držákem, rám středovýho tunelu a pak ten kaslík
.
Postup:
Otevřte a vyndejte poklop loketky: 4 vruty z vnitřní strany. Loketka je připojena na podtlak a dva konektory. Vše odpojte a vyndejte loketku z auta.
Vyndejte dřevěný panel středového tunelu: rádio ven, klimu ven (strčte ruku do díry po rádiu a vysuňte ven, odpojte její konektory (jsou pojištěné šoupaty, odaretují se směrem dozadu, proti směru jízdy). V popelníku (kaslík před řadičkou) vyndejte vrut uprostřed, odcvakněte boky kaslíku směrem dovnitř a povytáhněte spodní část ven. Pod ním jsou vruty, co drží dřevo na místě, tak je vyndejte. Další vruty jsou na bocích díry po klimě. Pak dejte fofrklacek dozadu (třeba na D) a panel jemně vytáhněte tahem nahoru vzadu u loketky. Vyndání bude bránit kabel štelování zrcátek, tak jej odpojte.
Vyndejte rám středového tunelu:
Drží vpředu na dvou vrutech. Vzadu jej držel jen rám loketky. Pro jeho vyndání si uvolněte zadní sedák, který je nad ním.
Nyní již můžete vyndat kaslík s roletkami, který drží čtyři vruty shora. Roletky se jednoduše zasouvají zespodu.
Při sestavování dejte pozor na:
Koberce na tunelu musí být zasunuté pod rám loketky.
Kabely od konektorů oken, výhřevů a zrcátku mají svoje místo a musí si dobře sednout do kanálků okolo kulisy.
Všechny čudle musí fungovat i po kompletním sestavení
Otestujte si dádio a klimu, jestli je vše ok
Dřvěný kryt popelníku před řadičkou musí jezdit plynule bez zasekávání
Nepoškoďte si dřevěný panel
Celkový čas práce cca dvě hodiny lehkým tempem
Speciální nářadí: klíče na vyndání rádia, malá ráčna se křížovým bitem na vyndání vrutů loketky
V.