Brzdovka se ztrácet nesmí, bacha na to, může se Ti ztrácet třeba přes zadní prasátko. Nebo ze spojkovýho válce u pedálu (a pak se to nepěkně vsakuje do koberce), nebo z hlavního brzdovýho válce. Nic z toho není dobrý, protože ta kapalina je pěkný svinstvo, v krátký době rozleptá lak a pak rychle následuje koroze.
Hlavně brzdovka by se měla max. po třech letech měnit, protože je hydroskopická a ve starý kapalině už tý vody může bejt tolik, že se při opakovaným brzdění uvaří a změní v páru, auto pak samozřejmě nebrzdí, protože plyn na rozdíl od kapaliny stlačitelnej je. Někdy se ale stane, že když se vymění kapalina, tak najednou i gumičky, který do tý doby držely, začnou téct. Jelikož brzdy jsou jedna z nejdůležitějších věcí, když koupím něco, co je 30 let starý, nakoupím nový prasátka (obvykle kolem 300,-Kč/kus), nový sady gumiček na přední brzdiče, do hl.brzd.válce a do válců spojky (řádově 100,-Kč/sadu) a rovnou i nový hadice (kolem 400,-Kč/kus), protože už jsem zažil hadici vevnitř zpuchřelou, takže kolo se pak blokovalo, protože tlakem pedálu kapalinu protlačíš tam, ale zpátky už sama neproleze a brzda zůstane zabržděná. Takže za nějaký cca 3000,- Kč mám komplet novou hydrauliku a naprostej klid na dlouhý roky dopředu a hlavně nemusím řešit, že dám novou kapalinu, odvzdušním to a za měsíc mi začne téct prasátko, budu ho měnit a odvzdušňovat to celý zase znova.