Jj, jen co to stahnu z foťáku, dneska jsem si pěkně máknul... ale motor i s almarou je venku! Po té co jsem to odstrojil, jsem auto pustil na zem tak, aby vana motoru a dno převodovky dosedlo na včera vyrobený vozejček (dřevěná deska s kolečkama z Bauhausu
), pak jsem začal zvedat kastli nahoru, abych mohl s motorem vyjet ven. Jo, když neni dílna s heverem, musí si člověk pomoct jinak. No, jenže po chvíli už můj malej příruční hever vejš nešel a furt mi chybělo tak 20cm. Tak jsem podkládal hever cihlama a následně kozičky taky, až jsem měl spodní hranu spoileru ve výšce zhruba pupku. Jako vůbec to nebyla prdel, auto do svíčky, hever balancoval nakonec na vrstvě čtyřech pater cihel, při zvedání jedný strany se kozička na druhý straně začala povážlivě naklánět, tak jsem rukou auto po kolečkách heveru strkal zpátky. Nakonec nestačily ani ty kozičky, takže i ty jsem musel podkládat, no a takhle jsem to postupně zvedal nahoru. Nejhorší bylo, že jsem měl málo cihel a tak jsem je furt musel přenášet za strany na stranu
Pak jsem konečně tu bestii vítězoslavně vytáhnul ven a zase jsem to musel postupně složit dolu. Teď mě čeká přestrojení motorovýho prostoru, natahat nový brzdový trubičky, bo ty starý jsou zrezlý, přehodit pedály a řazení, protože tohle je manuál a v Horizonu byl automat a pak tam můžu ten motor napáchat.
Parametry - motor 2,2 Turbo s Intercoolerem v základu 180 koní a 270 Nm, jenže jen pomocí Boost controlu a s větším intercoolerem se dá snadno dostat na 230 koní a 305 Nm. U auta, který má 970kg
Chvilku jsem jezdil s tím Chryslerem GTS, ze kterýho tu mechaniku přendavám a i přes váhu 1300kg to jelo jako prase. Dávám to do orig. US verze Horizona 2,2 bez Turba, abych tak postavil repliku Dodge Omni/Plymouth Horizon GLH, kterej vznikl pod rukama Carola Shelbyho a kterej sám dělal autu reklamu tím, že uváděl lepší čas na 1/4 míle než původní Shelby Mustang GT 500 KR.
Jdu stahovat fotky, abyste se pobavili jaký jsem pako