Tak třeba kabely ke svíčkám - tyhle první čtyřvačky měly jiný koncovky, takže jeden kabel stojí cca 62,-Eur a je jich tam 10 (8x válec + 2x cívka), bohužel právě proto je nikdo nemění (nebo je mění za nějakej shit) a tím, že jsou v podstatě nalepený na motoru, jsou po letech vyhřátý a zkřehlý. Každou mikrotrhlinkou pak může elektrika probíjet, jiskra je slabší a spalování míň efektní. Samozřejmě každej majitel radši kolem těch kabelů chodí po špičkách, než by je koupil, takže Tě to nejspíš čeká taky.
Pak třeba víčka rozdělovačů, ty už mají po letech taky dost, prej v nich bylo spoustu otěru jak popel z cigaret, víčko stojí 130,-Eur. Ono je prej taky rozdíl jestli koupíš díl v Mercedesu v ČR a v DE, kolikrát jsou díly prodávaný v MB ČR z druhovýroby a kvalita stejná není.
O vstřikách jsme se bavili, to Tě čeká taky
Na přední straně hlavy mi teče nějaký těsnění víčka vačky nebo co, který je ztvrdlý, pár rozpadlejch konektorů, nějaký trubičky bypassu vzduchu jsou ztvrdlý a netěsní, což má taky podstatnej vliv, atd.
Pak věci, který Tě asi čekat nemusí, jako zoxidovaný konektory řídících jednotek, a orezlý snad všechny spoje, což je přímej následek toho jak to Neny nechal stát na sněhu a všude se dostala vlhkost...
S největší pravděpodobností ale budeš mít taky v háji katy. Ale není to jen o tom co vypadá jako kat za svodama, ono už to má prej nějaký předkaty v těch svodech a když to vykucháš, tak to stejně nebude fungovat na 100% tak jak má, ty katy se svodama vyjdou min. na 50t Kč.
Co tam bude dál se uvidí, dám vědět.
Potěšil jsem Tě?