Tak asi pozdě, ale přece.
Pokud se chce vyčistit sítko v nádrři u w202, tak to je dost složité. Sítko slouží k tomu, aby se tam nerval ten sarjat, ale je před čerpadlem a jedná se o hrubé sítko (V NÁDRAŽI PRAVÁ STRANA). Pokud se dostane do čerpadla Luca Epic /Delphi sarjat, tak se rotace čerpadla kousne a jen dostává nečistoty z nádrže. U w202 220D jsou dvě nádrže levá a pravá, které jsou mezi sebou propojeny, včetně dvou plováků.
Další věcí je, že toto sítko je na dvě věci, pokud se ho zbavíme(narveme do nádrže), tak čerpadlu dost ulechčíme a nemá takový odpor. Filtr na nečistoty bych dal před čerpadlo jak je u w124. Potom budeme mít kontrolu nad tím, co se nám táhne do čerpadla. Po určité doě můžeme zkotrolovat. Já to mám a mám klid.
Když kupujeme D220 W202, tak počítat s investicí do čerpadla Lukas Epic / Delphi. Je to pálka, ale asi jediná velká slabina. Motor 4válec 16ti ventil je kvalitní a nemusí se člověk bát, že nedojede do cíle, pokud je čerpadlo OK:) Spotřeba je do cca 5litrů nafty na sto.
Na to, co jsem si s Čmeldou prošel jsem fakt 100% spokojen.
220D je dobré auto a kdo bude prodávat s nízkým KM, tak jediný důvod bude čerpadlo Lucas! Ale zainvestuješ a máš super auto!
Jak se mu jinak říká? Malý Mamut:)
Mám Čmeldu 3 roky a jezdí denně, což mu moc na kráse nedává, ale jako na delníka se mohu na něj spolehmout. Na prdeli měl měl i 250kg a jel jsem:)
Může být mínus 20 nebo plus 30 a nastratuji:) Věřte, že jednou chudák v zimně startoval na 2 svíčky a chybnul!
Ceny:
Za repas čerpadla včetně práce jsem dal 35tis. Ale nebyla to investice do mrdky!
Jinak Čmelda dostal dlaších investic, takže celkem 130tis. Včetně koupě (55).
W202 je první seftycar F1! Máme být na co hrdý my Cédkaři W202
Pokud koupíš w202 220D, tak nebreč a ber to jako lásku!
Příloha IMG_2174 (1).jpg nebyla nalezena