HomeFÓRUMNové téma
Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

TÉMA: Moje Žehlička

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8689

  • savle
  • NEPŘIPOJEN
  • E-Klasse
  • R129
  • Příspěvky: 105
  • Karma: 4
Za me klidne. Vzdycky je muzes vymenit za jine.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8690

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Ja bych je tam dal, oranzovo-bile jsou dobry kompromis.. Oranzove se nehodi k pojeti tveho auta a bile se snazi omladit, ale jsou zaroven nudne..
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od Alois.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8693

  • Michal
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • Příspěvky: 1465
  • Karma: 22
Já jsem pro bílý, ty oranžovobílý mi evokujou US verzi a oranžový jsou sice origo k danýmu roku výroby a k Tvý barvě se i hodí, ale s bílejma je to prostě to pravý
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8720

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Dám je tam, vyhodit je můžů vždycky. V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8723

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Ja myslim ze chybu neudelas..

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8837

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Jsou tam, koupil jsem obyčejný náhrady. Po tom, co se mi u boschů 2x odrazila ta hrana co je u světla a z jednoho odpadlo sklíčko, jsem si řekl, že to zkusim touhle cesou. Stály asi pětinu a zpracování mě příjemně překvapilo. Je to dokonalá kopie originálů. Ani jsem nepřendaval objímky žárovek. Posuďte výsledek. V.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od vitek.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8838

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Ani jsem se nepochlubil, že v autě už je traffic pro s changerem silverstone. Hraje pěkně a designově pasuje. Zajímavý je, jak blesk zbarvil displeje do zelena, ale jinak svítí krásně oranžově. V.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8840

  • fízlCZ
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • W 124 300 CE, W 126 500 SEC
  • Příspěvky: 333
  • Karma: 13
vitek napsal:

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Kde máš mamutidlo?

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8841

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Myslíš ten stolek vzadu s odloženou Františkovou modrou krabicí? Je to drobek, tak je takovej schovanej . V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8842

  • fízlCZ
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • W 124 300 CE, W 126 500 SEC
  • Příspěvky: 333
  • Karma: 13
ajó, já bych si ho vůbec nevšimnul, už jsem myslel že ho františek odvez jinak blikny supr, podle mého tam sedí nejvíc

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8843

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
A ještě jeden vtip: Včera jsem našel na jednom kanadskym dílařskym webu zapalovací modul do žehly. Normálně stojí jetej cca 400Eur a tady byl za 5 dolarů + 10 za poštovný do čech. Tak jsem ho objednal . Čekám, že mi přijde obálka s jeho obrázkem, nebo . Ale to by za ty tři stovky a trochu vzrůša stálo . V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8856

  • prcek
  • NEPŘIPOJEN
  • E-Klasse
  • W123 280CE
  • Příspěvky: 109
  • Karma: 8
vitek napsal:
Ani jsem se nepochlubil, že v autě už je traffic pro s changerem silverstone. Hraje pěkně a designově pasuje. Zajímavý je, jak blesk zbarvil displeje do zelena, ale jinak svítí krásně oranžově. V.


GPS anténu máš zapojenou? Tu mapu to chrouplo?
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od prcek.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8857

  • Frankmaniator
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • w115 300d US spec - opravdový mercedes
  • Příspěvky: 1000
  • Karma: 14
Blinkry vypadaji skvele!
Nejezdím rychle... Létám nízko! Se zaměřovačem na kapotě nejraději.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 4 měsíců #8865

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
prcek napsal:
vitek napsal:
Ani jsem se nepochlubil, že v autě už je traffic pro s changerem silverstone. Hraje pěkně a designově pasuje. Zajímavý je, jak blesk zbarvil displeje do zelena, ale jinak svítí krásně oranžově. V.


GPS anténu máš zapojenou? Tu mapu to chrouplo?


Ahoj, ano vse funguje. Jeste jednou moc diky. Antena zapojena, mapy to natahlo. Jen jsem jeste nevyjel z garaze, takze nemam zkalibrovano. Diky. V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 3 měsíců #9495

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Žehla má vyměněnej zapalovací modul. Zase se to o kousek zlepšilo, ale pořád to není dokonalý. Už toho původního moc nezůstalo, a motor pořád nejde za tepla uplně dokonale za plynem a teplej startuje ať na cca 5ti vteřinový zatočení. Na první otoční štěkne, ale nechytne a pak se musí přidržet na startéru. Taky je to pořád dost bohatý. Za studena jde jak písmenka!

Jen rekapitulace, co je vyměněný: svíčky, zapalovací kabely, palce, víčka, cívky, zapalovací modul, řídící jednotka motoru, vstřiky, palivová pumpa, regulátor tlaku na motoru. Čidla jsou změřený, diagnostika už další chyby nehlásí. Prapůvodně se ještě dělaly všechny ventily vč sedel a vodítek. Tlaky jsou už naprosto v pořádku.
Co by to ještě mohlo být: Filtr a akumulátor tlaku paliva, želva, váha vzduchu, lambdy, neorigo katy, potenciometr škrtící klapky a časování ventilů.

Metodou pokus omyl se podařilo velkou část věcí vyměnit, což je dobře. Teď už jen zbývá přijít na to, kde je poslední chybka. Každej nápad, vč toho abych to odvezl Blueabyssovi je vítán .
V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 3 měsíců #9496

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Ještě do jara plánuju výměnu střechy, opravu vnitřku hardtopu a nové zadní bačkůrky. A právě k pneu směřuje má otázka. Chci koupit 275/30/19. Na předkui mám Vredestein Sessanta XL. Jezdí se mi na nich fajn a maj krásnej vzorek . Můžu je pořídit i na zadek za cca 5000 kus.Ještě mi padla do oka ekonomická varianta v podobě gum Federal SS-595, který v tomhle rozměru stojí cca 3000. Mám tyhle gumy v jinym rozměru a nejou uplně blbý. Jen se mi nechce mít jinou gumu na předku a na zadku. A nebo máte někdo uplně revoluční nápad, co za gumu do bůra pořídit?
Předem díky
V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 3 měsíců #9497

Vito klidně je obuj ..neznam tvoji žehlu
W123 240d,W116 280s, VW 1.9TD Transporter,AUDI A4 1.8.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 3 měsíců #9498

nebo neznáme se bydlím v Ostravě v Zabřehu
W123 240d,W116 280s, VW 1.9TD Transporter,AUDI A4 1.8.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 3 měsíců #9499

ahaa ty jsi vood kolina
tak to tě neznám
W123 240d,W116 280s, VW 1.9TD Transporter,AUDI A4 1.8.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 3 měsíců #9508

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
To se asi znát nebudete, ale já mám v OV-Zabřeh na Čujkovově ul. kancelář a většinu aut v areálu uprostřed Bělského lesa.. Jinak bydlím v F-M, už pár let..

Re: Moje Žehlička 10 roků, 3 měsíců #9514

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
A ještě jsem zapomněl na senzory klepání. Ty jsou taky nový. Někdo nějakej tip, jak vyzrát na tenhle bláznivej KEJet?
Díky
V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 3 měsíců #9516

  • Kuba F1
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • W123 240D, W140 600SE
  • Příspěvky: 731
  • Karma: 16
Nechat to zhoupnout na magnetu?
Košířský Škrtič v Depresi

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10260

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
V neděli jsme to byl projet. Rozborka a sborka budíků vč. výměny pohonu tachometru zdá se pomohla. Funguje to. Jdou správně hodiny. Palivoměr se chová pořád stejně blbě, tzn. problém bude asi v měřáku v nádrži. Myslim, že je stejnej se 4kou. Neválí se někde někomu?
Auto bohužel pořád nejede 1A. První jarní výlet bude asi k blueabyssovi.
V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10269

  • sádrák
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 298
  • Karma: 9
vitek napsal:
V neděli jsme to byl projet. Rozborka a sborka budíků vč. výměny pohonu tachometru zdá se pomohla. Funguje to. Jdou správně hodiny. Palivoměr se chová pořád stejně blbě, tzn. problém bude asi v měřáku v nádrži. Myslim, že je stejnej se 4kou. Neválí se někde někomu?
Auto bohužel pořád nejede 1A. První jarní výlet bude asi k blueabyssovi.
V.


A co to dělá, když odpojíš lambadu?? Taky mě napadlo vyměnit ten palivový filtr, píšeš že jsi ho ještě neměnil a to je za pár korun a máš jistotu, že je palivová cesta průchodná. A budeš-li měnit váhu vzduchu, tak doporučuju origo Bosch, druhoška, byť doporučená bude zlobit taky.
Následující uživatel poděkoval: vitek

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10270

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Filtr a akumulátor paliva mi dnes pan Enougher přiveze a večer bude novej. Asi si vysápu celou tu skrumáž s pumpama a celý to udělám hezký. Taky při to vyměnim měřák paliva.
Pak už bude zbejvat jenom lambáda a vlastní želva a váha. Jinak je snad už všechno nový.
V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10271

  • sádrák
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 298
  • Karma: 9
vitek napsal:
Filtr a akumulátor paliva mi dnes pan Enougher přiveze a večer bude novej. Asi si vysápu celou tu skrumáž s pumpama a celý to udělám hezký. Taky při to vyměnim měřák paliva.
Pak už bude zbejvat jenom lambáda a vlastní želva a váha. Jinak je snad už všechno nový.
V.


Ona je v těchto případech každá rada drahá a většinou nezbývá než měnit postupně komponenty jak to děláš ty. je to taková ruská ruleta, sice nejde o život, ale stojí to dost peněz.. Tak držim palce ať se ti podaří

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10272

KE jet...vitku pořad ale pořad je to obič prach prosta mechanicka podtlakova střikačka .pokad ti to nejede tak bych začal od zadu čerpadlo musí davata udržovat konstantní tlak
od nadrže až po rozdělovaci hlavu vstřikovani přesny tlak ti neřeknu je v tabulkach.jo prevence pal filtr vyměn za novej..tak že čerpadlo muže byt slabe. rozdělovaci hlava vstřiku většinou se zanašeji přepouštěci ventylky nebo O kroužka jsou sedle tudiš přepouštěji.vstřikovaci trysky. kapitola pro vědce taky dělaj divadlo ale jejich dobrou funkci poznaš laicky!!pokad ti nepřibíva hladina oleje a nesmrdi benzinem nevynechavaj valce tak jsou oka, co se tyče řidicich jednotek a lambda sondy snimaču a ruznych el . pičovin tak ty jsem vytrhal !!a kupodivu CHINA jezdi po Brně do ted !! jo hlavni věc co u KE JET blbne Regulator tlaku!!
W123 240d,W116 280s, VW 1.9TD Transporter,AUDI A4 1.8.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10273

vyměn čerpadlo palivove!!jo malo kdo tomu věři ale je to hola realita každy KE JET ad v Merglech či Audi/VW funguje lepe bez eletrickych sráču ..montovalo se to vicemeně kvuli amikum mnělo to snižit eeemise!! ale to byla kdysi muj 420sec tam je to trocha jine jednoduši!§ zjisti si kolik má byt tlak v pal, soustavě a změř ho budikem a budeš vědět proč to blbne:
W123 240d,W116 280s, VW 1.9TD Transporter,AUDI A4 1.8.
Poslední úprava: 10 roků, 2 měsíců od šilena 2.8 s.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10274

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Díky za podnět. Pumpy jsou nové .
V.
Poslední úprava: 10 roků, 2 měsíců od vitek. Důvod: Hrubka :-)

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10275

regulator tlaku taky,,jo pak je tam ještě jedna věcička je to tryska ktera je elekronicky řizena vicemeně funguje jako obohacovač při studenych startech. když je lambda špatna tak ji neotevře a jsou problematicke starty nebo je otevřena pořad a je moc bohatosti benalu tudiš jestli je to 500 tak za studena je jak traktor.
W123 240d,W116 280s, VW 1.9TD Transporter,AUDI A4 1.8.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10276

  • Frankmaniator
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • w115 300d US spec - opravdový mercedes
  • Příspěvky: 1000
  • Karma: 14
Vítku - podNět
Nejezdím rychle... Létám nízko! Se zaměřovačem na kapotě nejraději.
Následující uživatel poděkoval: vitek

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10278

  • Aci
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • Příspěvky: 696
  • Karma: 11
poď ven!

hele, frajere, poď ven...


...a zavři za sebou z venku.

Jedna z největších hlášek, co jsem zažil před počátkem hospodské bitky:)
Bejvalej boxer, mistr šavlového tance a hrdej provozovatel webu www.veteranov.cz

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10292

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Tak mi tu leží na stole akumulátor tlaku paliva a filtr. Zítra bude lambda. Tak snad potom se zase polepšíme. V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10295

Vitku ještě jedna věc ten el.vstřikovaci bazmek(tryska) u staršich
V6,V8 mněly teplotni snimač ktery otviral tuhle trysku a když motor dosahl 60stupnu tak ji zavřel. ja jsem to opravdu vše vytrhal i katy lambdy a stala se klasickou vstřikačku emise jsem mněl stejne klesla mi spotřeba vykon stoupl. to za předpokladu že ti jede ale je to špatne za studena!!podivej se jednoduchym spusobem jde odmontovat nechat ji zapojenou a při studenem startu musi rozprašovat
W123 240d,W116 280s, VW 1.9TD Transporter,AUDI A4 1.8.
Poslední úprava: 10 roků, 2 měsíců od šilena 2.8 s.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10342

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Vyměněno. Akumulátor tlaku paliva i filtr. Vysápal jsem si ven komplet skrumáž i s pumpama a celý jsem to udělal tak nějak hezký. Je to zpět a funguje. Pak jsem vyměnil lambádu. Neni k ní uplně fajn přístup, ale když už jsem našel cestu pro klíč, tak šla povolit ajncvaj. Jako vždy mě trochu potrápil konektor s převlečnou aretací plastovou matkou, ale nakonec to klaplo. No a když jsem měl vypuštěnou nádrž, tak jsem se jal řešit vadný měřák paliva. Oddělal jsem tapec v kufru (10 min), pak milion šroubů na přepážce v kufru (20 min), pak šrouby na kterejch drží nádrž (15 min), abych zjistil, že ta svině nejde ven. Tak jsem si řekl, že bude mít určitě ještě nějakej šroub z místa, kam se skládá střecha. Zvednul jsem teda střechu a dekl a v prostřed vyříznutý kulatý místo v koberci. Odkreju to, čekám šroub a místo toho hlava měřáku. Vyndal jsem ho cca za 2 minuty. Dalších 30 minut jsem zadělával to, co jsem naprosto zbytečně vyndal z kufru.
V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10350

  • sádrák
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 298
  • Karma: 9
No a jak teda po výměnách dílů? Jede to už jak má??

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10352

no děléj hod nějake data
W123 240d,W116 280s, VW 1.9TD Transporter,AUDI A4 1.8.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10370

  • savle
  • NEPŘIPOJEN
  • E-Klasse
  • R129
  • Příspěvky: 105
  • Karma: 4
Vitku co mas presne za problem s tim merakem paliva? Me to ukazuje prazdnou nadrz uz kdyz tam jeste tak 15 litru zustava. Nechtel jsem to ani resit, ale kdyz si napsal jak jednoduche je se k nemu dostat, mozna se do toho pustim Ten dekl v kufru jsem taky oddelaval, kdyz jsem menil tlumice a tech sroubku je tam fakt snad milion

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10378

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Palivoměr mi dělal přesně to co ríkáš. Ale je to divný. Nemá se na něm co podělat (plovák jezdí nahoru dolu po dvou strunkách a tim mění jejich odpor). Dneska bude náhradní, tak uvidíme. Každopádně má 129 číslo, takže nepředpokládám snadnou záměnu např se 4kovym. V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10379

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
K motoru. Zase se to zlepšilo. I ohřátej motor jde pěkně za plynem (zkoušeno jen na dílně, ne na silnici). Studenej motor je na očuchání bohatej, ale pak se to výrazně zlešuje. Zkoušel jsem odpojit konektor od přídavnýho vstřiku a nic se nezměnilo. Bohužel to pořád blbě startuje teplý. Na první otočení to po-blafne a pak, jak kdyby se to uchcalo a musíš s tim třeba 3,4, sekundy točit, než se chytne. Co by to ještě mohlo být? V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10380

  • fízlCZ
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • W 124 300 CE, W 126 500 SEC
  • Příspěvky: 333
  • Karma: 13
vitek napsal:
K motoru. Zase se to zlepšilo. I ohřátej motor jde pěkně za plynem (zkoušeno jen na dílně, ne na silnici). Studenej motor je na očuchání bohatej, ale pak se to výrazně zlešuje. Zkoušel jsem odpojit konektor od přídavnýho vstřiku a nic se nezměnilo. Bohužel to pořád blbě startuje teplý. Na první otočení to po-blafne a pak, jak kdyby se to uchcalo a musíš s tim třeba 3,4, sekundy točit, než se chytne. Co by to ještě mohlo být? V.


asi je to blbost, ale co když to nedava na prvni impuls palivo? první bafnutí spálí co je ve vedení (vstřikách) a další dá až po chvilce po protočení...čistě teoretizuju

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10383

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
To mě nenapadlo. Zkusím zapojit hlavu a převézt na způsod otestování. V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10384

se zahlcuje! kdyžje teplej odpoj obohacovač,a skus to natočit.každopadně máš problem..jestli je citit nespaleny benzín jde ti pořad obohacovač, kdy ž je motor teplej musí běžet jednak bez lambd a řidici jednotky jen na vstřikačku!!
W123 240d,W116 280s, VW 1.9TD Transporter,AUDI A4 1.8.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10387

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Napadlo mě, jestli se někdo v mezičase nehradal v nastavení váhy. Myslim ten mechanickej šroub v přepákovánì. Jak se to nastavuje? V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10390

je to možne
W123 240d,W116 280s, VW 1.9TD Transporter,AUDI A4 1.8.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10410

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Velké poděkování Františkovi. Včera večer udělal tři věci, za které si zaslouží nehynoucí slávu. 1) Přivezl mi od pana Dobřanského (Fridrych st.) z Kolína díly. 2) Při diskusi nad stavem žehličky, pitím kávy a kouřením doutníčků se zajímal o nastavování váhy v KE-JETu tak intenzivně, až jsem našel jednu starou K-Jetovou a jal se to v praxi ukazovat, jak že to funguje. No a pak mě vyhecoval natolik, až jsme vzali imbus a šli štelovat i tu na žehličce. Už při jednom otočení se motor zásadně změnil. Vrtili jsme to zpět a pak postupně hledali polohu, kde motor půjde pěkně a bude voňavej. No a světe div se, ono to zabralo. Sametovej volnoběh i při teplym motoru, lineární reakce na opakované sešlápnutí plynu, žádný střílení do vejfuku. No prostě paráda. Auto opakovaně startuje na první otočení!!! Když se nechá chvilku stát, tak se točí dýl, ale to už bude jen nějaká blbost.
Frankie, Díky!!!

No a to ještě máme třetí úspěch večera - viz samostatné vlákno.
V.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10418

a to vás nenapadlo dříve. ta klapa redukuje vstřik vůči nasavani tedy pomněr vzduch/benzinto já myslel že ste už ji nastavovaly
W123 240d,W116 280s, VW 1.9TD Transporter,AUDI A4 1.8.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10419

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Bohužel ne, všude psáno a každý říká: Tomuhle šroubu se vyhni .
V tom anglickym textu je přesná voltová hodnota na pinech od lambdy, podle který se to má štelovat, tak na to ještě dneska mrknu. V.

Shrnutí: Šteluj imbusem opravdu jemně, zahřej motor, chcípni ho a po naštelování nastratuj a nech cca 10 vteřin ustálit. Hlavně imbus vždycky vyndej, jinak kousneš váhu a mohou být poškozeny i vstřiky. Připoj multimetr na pin 2 a 3 nastartovanýho motoru a hodnoty by měly oscilovat mezi 6 a 7,4V. To odpovídá hodnotám lambdy mezi 45 a 55%. A tak to má být.
V.



Mixture Adjustment
There's a lot of instruction on the web cautioning any playing around with the mixture control. The screw that allows adjustment is protected by various types of guards against ready access, so Mercedes takes it seriously. But it isn't too much of a problem, the biggest part of the task is removing the guards. Consult the web for details of your particular model. The adjustment consists of using a 3 mm Allen key in a spring loaded coupling to turn an adjustment right inside the injector housing. The screw raises or lowers a plate that changes the aperture through which fuel is dispensed to the injectors. It is essential that you don't leave the Allen key in place after the adjustment is made, because it can cause serious damage to the injector system next time you start.

That having been said, here's how. Bring the engine up to normal operating temperature, about 80 degrees C. Then connect the multimeter to terminals 2 and 3 and adjust the screw until the voltage readings fluctuate between 6 and 7.4. Make adjustments almost microscopically, the tiniest turn will have a significant effect. Allow at least 10 seconds between adjustment and reading, to allow the system to settle into its new operating condition. Those voltage readings correspond to a Lambda ratio of between 45% and 55%, just what you want.


Read more: mbworld.org/forums/e-class-w124/400937-k...s.html#ixzz2tr4hbBps

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10420

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
A taky jsme vyměnili palivoměr a bude i mřížka výdechu ventilace. Pomalu se auto dostává do kondice. Ještě sedák řidiče, dvě malý dirky ve střeše, slídy a stropnici hardtopu. Jo a přední gumy. v.

Re: Moje Žehlička 10 roků, 2 měsíců #10422

  • fízlCZ
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • W 124 300 CE, W 126 500 SEC
  • Příspěvky: 333
  • Karma: 13
vitek napsal:
Velké poděkování Františkovi. Včera večer udělal tři věci, za které si zaslouží nehynoucí slávu. 1) Přivezl mi od pana Dobřanského (Fridrych st.) z Kolína díly. 2) Při diskusi nad stavem žehličky, pitím kávy a kouřením doutníčků se zajímal o nastavování váhy v KE-JETu tak intenzivně, až jsem našel jednu starou K-Jetovou a jal se to v praxi ukazovat, jak že to funguje. No a pak mě vyhecoval natolik, až jsme vzali imbus a šli štelovat i tu na žehličce. Už při jednom otočení se motor zásadně změnil. Vrtili jsme to zpět a pak postupně hledali polohu, kde motor půjde pěkně a bude voňavej. No a světe div se, ono to zabralo. Sametovej volnoběh i při teplym motoru, lineární reakce na opakované sešlápnutí plynu, žádný střílení do vejfuku. No prostě paráda. Auto opakovaně startuje na první otočení!!! Když se nechá chvilku stát, tak se točí dýl, ale to už bude jen nějaká blbost.
Frankie, Díky!!!

No a to ještě máme třetí úspěch večera - viz samostatné vlákno.
V.


tak to smekám, takže když umíte štelovat váhu na žehle...na 124 to bude brnkačka že? mam tam jednu rozladěnou, takže se při další příležitosti můžete realizovat na ní, byl bych vděčnej, nedrží totiž volnoběh.
Čas pro vytvoření stránky: 1.16 sekund
Free business joomla templates