Není třeba žádné nářadí. Olej umí dodat Zadek. Je ho tam něco přes litr a čtvrt, takže stačí dvě litrovky. Připravte si nějakou nádobu na starý olej.
1) Čerpadlo je v kufru pod rezervou. Pod ní najdete plastový kryt, který drží tři matice 10 mm, ideálně jdou povolit nástrčným klíčem.
2) Odpojte vše co k celku čerpadla vede. Dvě hydraulická hadice (11 a 8 klíč) a také vratku vedoucí do víčka nádržky. Odpojte konektor kabelového svazku. Vyjměte celý celek čerpadla i s nádržkou, drží na třech matkách 10mm.
3) Vylyjte olej z nádržky ( je ho tam asi půl litru. Následně sundejte nádržku z čerpadla povolením stahovací pásky. Dokonale vymyjte nádržku např benzínem a perfektně ji vysušte. Sestavte celé čerpadlo, vyčistěte prostor v kufru od nečistot a usaďte jej zpět. Připojte obě tlakové hadice, ale přepad dejte do připravené odpadní nádoby.
4) Otočte klíč zapalování do polohy číslo dvě. Nyní je dobré mít někoho v autě, který několikrát po sobě stáhne a vytáhne oblouk. Vy sledujete jak stará kapalina odtéká pryč a nová ubývá z nádržky. Průběžně doplňujte nádržku s kapalinou. Poté stáhněte a vytáhněte střechu. Pokud máte více oleje, tak klidně vícekrát tak, aby odtékající olej z přepadu byl dokonale čirý.
5) Nasaďte nádržky zpětné potrubí, dotáhněte všechny šrouby okolo čerpadla a nasaďte zpět konektor (ideálně nakonzervujte kontaktolem). Setřete veškeré úniky oleje a nasaďte plastový kryt. Vraťte rezervu zpět do kufru a je hotovo.
Při celé práci je vhodná velká čistota tak, aby se do systému nedostaly žádně nečistoty.
Celková doba práce max hodinu při velké pečlivosti.
V.