Ohledně DN dobrý. Dokonce ND odeslali na dobírku.
Ohledně servisu samotného.
Na MBCC jsem si všiml jak se to proti panu Nenadálovi rozjelo. Sledoval jsem vlákno o výměně AT na W124 a možná jako jediný jsem stál 100% za poškozeným. Do diskuze jsem se nezapojoval, ale poškozenému jsem napsal email s mojí zkušeností. Koncem roku 2010 pan Nenadál a jeho tým mi měnili AT na W202, která stejně po 2000km lehla. Po řečích, že to chce čas na rozježdění, jsem si řekl že ji zkusím opravit sám. Rozebral jsem ji na našel několik poškozených dílů (viz. foto) Potřeboval jsem díl "hliníkový koš", který byl stejný jako měla AT na W201. Tuto převodovku pan Nenadál měl a dal mi ji ZADARMO. Proč? Že by ho tížilo svědomí? Nevím. Když přeci něco opravím a vím že jsem to opraviů dobře, proč dávat věc v hodnotě 4000kč - 5000kč zadarmo? No nic, jedeme dál. Při demontáži jsem si poškodil podtlak k AT, který jsem sehnal od pana Milana. Od něj jsem také dostal info, že pan Nenadál a jeho servis není tak zdatný jak by servis měl být. Autům prý vůbec nerozumí, složitější opravy vozil jinam a nebýt "majetnějších rodičů/otce" nebyl NIC.
Poslední dvě věty prodávám jak jsem koupil, proto mě za ně nekamenujte. Nicméně o jeho rodičích za zády jsem četl i od jiných uživatelů.
M.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.