Tak jenom do archivu, kdyby to nekdo nekdy v zoufale beznadeji hledal, kdyby snad nekdo v Evrope mel jeste stejny auto se stejnou vybavou...
Doba pouzivani ekologicky kabelaze nema presny ohraniceni. Nekde se pise, ze prechod na normalni draty byl s faceliftem. Nekde se pise, ze to maj pouze auta s LH jetronic. Nekde se pise, ze to vubec cely neni pravda, ze si to vsechno vymysleli mercedes hateri... Totiz
TA VEC se ma tak, nejaka fabrika na draty, nejspise znama Ekologischedrahtmitzyklonbfabrik GmBH proste udelala asi milion kilometru dratu ze sojovych bobu, a ty se proste pouzivaly dokud byly, a az dosly, tak se proste pak pouzivaly jiny. Nic vic a nic min. Nesouvisi to s autem, s datumem, s typem strikacky, s nicim.
Auto z roku 1997 (odpada argument roku), s rj motronic (odpada LH argument), s ADS2 (odpada argument faceliftu, protoze ADS2 bylo az po faceliftu), ma furt nektery kabely spatny, a nektery ne.
Blok ventilu ADS ma svuj kabel napevno vyvedenej a pripojenej pres konektor na pravym blatniku ke kabelu do RJ ADS.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Kabel se neda opravit v aute, je potreba vyndat blok z auta. Aby to slo, je vhodny vyndat stabilizator. Pak se odpoji vsechny hydraulicke trubicky a hadice, co do bloku vedou, vytecou z nich asi 2 litry oleje. Potom se blok vynda, a z vrchni strany civek se odskrabe ten tmel, pod nim jsou pripojeny draty k vlastni civce. Je dobry si napsat kterej je kterej. Pak se naletujou novy draty
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
a cely se to opacnym postupem vrati zpet do auta.
Po nastartovani je potreba hlidat hladinu oleje v nadrzce ADS, cili dolit zpet ty dva litry co vytekly, aby si pumpa necucla vzduch.
Pak je dobry asi tak 100x vyjet s podvozkem nahoru a zpet, aby se to odzvdusnilo.
Ve WIS dokumentace ADS2 chybi. Ac je tam uvedeno ADS2, jednotlivy listy jsou od systemu ADS1, ktery je odlisny a postupy tam uvedene se nedaji pouzit. Jedina dostupna dokumentace je ofocena z papiru, ke stazeni zde:
bayhas.com/r129manu/r129-ads-ii.pdf