ladislav.lapacek napsal:
Začalo to nenápadně,občas svítila kontrolka ASR,po opakovaném startu zhasla.Začalo se to objevovat častěji,tak diagnostika a protože V12 je mamut,tedy slon a má výbornou paměť,diagnostika jasně ukázala na klapku pravou,tedy elektronickou,která kopíruje to,co dělá klapka levá,která je mechanická i elektronická.Klapka byla vymontována,podrobena testům elektronickým na všem možném,též osciloskop a defektometr a bůh ví co ještě.Zkušenost z Reichu říká,že pravá odejde dříve jak levá.A protože na motoru až na ty klapky bylo vyměněno vše a nehodlal jsem riskovat další potíže a montáž použitých dílů,o kterých nevíte nic je jen prodloužení agonie,mazlík dostal klapku novou.Tímto děkuji všem přátelům,kteří okamžitě nabídli,že to vymontují ze svých aut či seženou něco staršího.Ano,jsou i repasované klapky přímo z fabriky,ale rozdíl v ceně oproti novému dílu není tak propastný.Po výměně byl jasný rozdíl hned při startu a dále při jízdě,kdy se mi motor zdál při akceleraci hlučnější s původní klapkou. Nyní vládne absolutní ticho,jen větrák klimatizace to kazí,zde to soudruzi ze západního Německa nedotáhli k absolutní dokonalosti.Asi mě budete mít za blázna,ale představa,že můj mazlík bude potupně naložen a odtažen mě natolik děsí,že jsem se rozhodl jak výše popsáno.Prostě pokud není vůz v 100% stavu,tak s ním nevyjedu.Ano,bylo to drahé,ale do smrti mám pokoj,tedy než se přihlásí klapka druhá a jak jsem napsal,mamut je zvíře,kouše,kope,škrábe,někdy i teče krev.Ale to je život a realita majitelů V 12,odměna je však neskutečně krásná,sladká,nádherná.
Odpověď hodna naprostého milovníka značky
a hlavně toho nezkrotnýho zvířete, které je stále (a to i po těch letech) krásným snem.