A proto, že jste byly až na vyjímky hodné, povím vám celý příběh.
V zimě na horách mi Adamův brácha doporučil řešit futra mezi almarou a měničem. Ideálně tak, že se naměří díra a pak se na měnič navaří nový komínek. A po pár dnech, někdy minulý týden mě napadlo, že není přece nutný řešit měnič, když se dá vyměnit čelo převodovky z tý co mám na díly.
Almaru jsme vysápali ven a rozebrali zpředu. Zevnitř šlo odpojit celé čelní čerpadlo, jehož součástí jsou futra a gufero. No a ejhle, po vyndání gufera se ukázalo, že původní bronzová furra jsou utržená od zbytku skříně a maj tak půl milimetru vakl. Prohlídnul jsem a vyčistil to druhý čerpadlo. Nemělo chybu a futra byly v pořádku. Dal jsem nový guferu a hurá s almarou zpátky do auta.
po zalití a nastartování zůstal měnič uplně suchej.
Až po konci akce jsem si uvědomil, že rosí ještě gufero na konci kliky... Tak zase příště.
Zazvonil konec a příště vám ukážu, jak opravujeme lehkou korozi.
V.