HomeFÓRUMNové téma
Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

ML320 Designo/x164 GL450 /x166 GL350 Amg a další
(1 prohlíží) (1) Host
  • Strana:
  • 1

TÉMA: ML320 Designo/x164 GL450 /x166 GL350 Amg a další

ML320 Designo/x164 GL450 /x166 GL350 Amg a další 10 roků, 4 měsíců #8619

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Auto tady asi každý zná, tak samo jako okolnosti kolem koupě. Ten hlavní důvod byla vyjímečnost auta (5ks na inzerci v Německu, u nás druhé takové není - ML a Designo je neobvyklá kombinace) a 4x4 celkem využiji a už několik let jsem dal vždy přednost zadnímu pohonu.

Auto je rok 2001, jeden z prvních faceliftů a je ve stavu víc než velice dobrém, vzhledem k zaměření auta a stáří. Je myslím dost zajímavé výbavou:

Navi/CD měnič
BOSE s prostorovým zvukem
šíbr
elektrika s pamětí sedaček
třetí el.okna (poslední řada)
parking předek+zadek
sklápěcí zrcátka
tempomat
ovládání garážových vrat
stmívací zrcátko
xenony
výhřev sedaček
dešťový senzor
automatické světla

v rámci Designo:

černoazurová kůže s prošitím ve stejné zeleno-modré barvě
hluboce tmavé dřevo
koberečky s nápisem Designo lemované stejnoůží jako na sedačkách

Pokud se nemýlím, tak kromě TV je auto v plné výbavě. Ať hledám jak hledám, nic nemůžu dalšího najít.
O doplncích typu Webasto, AMG paket a podobně se nebavím.. Pokud se pletu, rád se poučím..


V autě je zástavba sekvenčního LPG která funguje skvěle - nesmrdí a jede jako benzín, nádrž je pod autem a co není úplně dokonalé je 40L kapacita..

Kůže, lak, plasty, vše vypadá na párleté auto, celkový stav je skvělý. Motor jde skvěle, nečekal jsem že 320ka
bude takto hýbat s MLem. Převodovka se zdá být zatím v pořádku, nápravy se chovají skvěle.

K autu je kompletní dokumentace, včetně servisky do určité doby, v které bych chtěl pokračovat..


Vady které budu odstraňovat:

drobně pokvetlá kapota, kolem lišty 5tých dvěří, levý blatník má dvě malinké vady - bude se lakovat ať je vše perfektní
přední okno zažilo dva kameny, půjde nové
tlumiče 5 tých dvěří jsou po mrazech mrtvé
netroubí klaskon
blbne čidlo spolujezdcové sedačky - pípá i když na něm nikdo nesedí - že si má zapnout pás
rádio má špatný signál - asi anéna
poslední třetí řada oken nefunguje, jeden vypínač je amputovaný ve prospěch ovladače LPG - to asi řešit nebudu

Zatím jsem stačil nakoupit gumové koberce na míru a pneu na zimu, vykopal LED parkovačky a vyměnil za originál žluté..


O ničem jiném nevím, auto je jinak skoro perfektní, což je velice překvapivé..všfinguje přesně tak, jak má. Zvuk auta je skvělý, slyšet projet auto, myslím si že se jedná o osmiválec. Už jsem s ním najel kolem 3.000km a jen si vozím prdel v pohodlí... a v koncertní síni. Myslel jsem že Harman/Kardon je špička. Díky rozložení zvuku v prostoru celého auta měním názor...

Prozatím dám fotky z inzerce, nemám čas udělat své. Ale napravím to...

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Poslední úprava: 5 roků, 2 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8620

  • Mitsubishi
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • Příspěvky: 787
  • Karma: 10
a jak víš, že u nás druhý takový neni ? jo vlastně píšeš v inzerci, tak to jo
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od Mitsubishi.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8624

  • Michal
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • Příspěvky: 1465
  • Karma: 22
Moc pěkný
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8627

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Mitsubishi: V nemecku je jeden se stejnym interierem, ostatni jsou v jine barevne kombinaci. V inzerci..
Kdybys mi radeji odpovedel kde jsou ty tlumice Meyle, jak jsem se te ptal..
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8629

  • Harrier
  • NEPŘIPOJEN
  • A-Klasse
  • R129 fan
  • Příspěvky: 14
  • Karma: 3
Petře, máš to moc pěkné, interiér parádní - přesně takovýhle vzor dřeva se mi líbí nejvíc. Přeji hodně spokojených kilometrů!

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8630

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Díky moc.. užívám si ho. Měl jsem to už za out vozidlo, ale pořád má co nabídnout..

Stejné dřevo jsem měl v XJR..

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8634

  • Mufák
  • NEPŘIPOJEN
  • A-Klasse
  • W210 320cdi
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 1
Zde moje designo.Tak se připojte další designéři
Přílohy:
  • Příloha Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
  • Příloha Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
  • Příloha Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8635

  • Mitsubishi
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • Příspěvky: 787
  • Karma: 10
konečně poctivej mercedes
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od Mitsubishi.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8636

  • Mitsubishi
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • Příspěvky: 787
  • Karma: 10
konečně poctivej mercedes

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8637

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Mufák: Taková kombinace interiéru s fialovou metalízou, udělá pěkné auto i z něčeho takového jako je masařka
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8643

  • Mufák
  • NEPŘIPOJEN
  • A-Klasse
  • W210 320cdi
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 1
Tak já s masařkama problém nemám mě se docela líbí jediný co mi u nich vadí je koroze i když moje je celkem v pohodě, tak občas vidím kusy že .......... A když pomineme vzhled a korozi tak je to nesmírně uživatelsky přívětivý auto.Prostě se v masařce cítím dobře.Daleko líp než ve čtyřce třeba.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8644

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Jiste, urcite to bude proti w124 pokrok.. Kazdemu se libi neco jineho.. Snad to neberes spatne. Urcite to bude krasne auto..
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8648

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
To MLo vypadá fakt dobře. Jinak obecně mi designa přijdou hodně ulítlý, ale vzhledem k tomu, že mám rád unikátní auta, tak pro to mám velký pochopení. Není nad to, když je auto něčim jedinečný. Do dneska lituju toho, že mi utekla ta W116 s atomovou bombou. V.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8657

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Ta zelená, před lety.. taky jsem o ní uvažoval... měla nějaké ospoilerování, pokud si dobře pamauji.

Je to jak píšeš. Odjakživa mám rád výjimečné věci, aspoň jsem si díky toho koupil SUVéčko..

Auto funguje dobře. Dvakrát už ale zazlobilo, nějak poškupává v tahu, chvilku za studena. Jednou jsem nastartoval tak na tři válce, ale po vypnutí a nastartování to bylo v pořádku. Připisuji to plynu. Pak se mi včera dvakrát něco ozvalo jakoby od zadního diferenciálu, takové skoro mlácení, ale pak to zase přestalo. Takové zvláštní závady, přijdou a odejdou. Motor budu testovat, tipuji to na vstřiky, nebo kabely, co se týká druhé věci, podívám se do diferenciálů a rozvodky, nebo co tam je, kolik je tam oleje a v jakém je stavu.

Včera jsem vezl 628csi na vyvářku dvou míst a následnému laku několika věcí, ať je na příští sezónu v skoro dokonalém stavu, co se týká vizuální stránky, zvláští pohled na auto, když jsem v něm neseděl já...
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8659

  • Mufák
  • NEPŘIPOJEN
  • A-Klasse
  • W210 320cdi
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 1
to Alois: Úplně v pohodě jen se mě všeobecně líbí designa,protože je to prostě něco jinýho.Proto jsem se přidal s fotkama.Například to tvoje emilko je přesně takový, že před otevřením dveří nikoho nenapadne co na něj koukne ve vnitř.Jinak moje masařka je spíš než krásná zajímavá.To spíš ty máš pěkný ML

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8661

  • Michal
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • Příspěvky: 1465
  • Karma: 22
Hezká debata
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8666

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Tady pár fotek z převozu 628csi, tak špinavá snad nebyla nikdy. Vypadá na fotkách nehezky..

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8667

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Ještě otázka... Odešel mi blinkr v zrcátku, na řidičových dveřích. Když se mi podařilo ten bazmek zrcátka rozebrat, nebyl jsem z toho chytrý. Blinkr se mi zdá že rozebratelný není, mění se celý díl? Co je uvnitř, LEDky? Než ho budu měnit, určitě proměřím jestli do něj jde šťáva.

Tlumiče jsem včera vyměnil, FEBI a fungují, pokud nebudou fungovat, budu je reklamovat..Na autě byly ještě originály MB..

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8676

  • Kanal-K1
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • W140 S320L 97, ex W124 230E 87
  • Příspěvky: 332
  • Karma: 6
Krásný žralok...

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8691

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Diky..

Opravdu nikdo nemenil blinkr v zrcatku? Musi se vymenit cely ten bazmek, nebo jen nejake zarovky?

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8692

  • Mitsubishi
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • Příspěvky: 787
  • Karma: 10
Ml neznám, ale třeba 211 celý, předpokládám, že to bude stejný. Jsou tam diody
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od Mitsubishi.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8694

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Kamarad mi to vyvracel, ale pocitam taky ze je to stejne, zdalo se mi ze je tam vidim a nenasel jsem zpusob, jak to nedestruktivne rozebrat. Diky..

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8696

  • Michal
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • Příspěvky: 1465
  • Karma: 22
Ale určitě bych nejdřív proměřil ten proud na vstupu...
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8699

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
S tim se pocita...

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8706

  • Mitsubishi
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • Příspěvky: 787
  • Karma: 10
nevim jak u ML, ale u většiny se přiklopí zrcátko ke dveřim, pak uvidíš jak je zajištěnej plast kryt. Odjistíš a stáhneš i s blikačem, ten je ke krytu chycenej malejma křížákama. Kryt je lepší stáhnout tak jako tak, páč se líp dostaneš na šrouby, který držej zrcátko ke dveřim. A bez sundání zrcátka-neproměříš
Následující uživatel poděkoval: vitek

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8722

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
No, u MLa se mi nezda ze by se kryt dal stahnout. Delal jsem to tak, ze jsem sundal sklo zrcatka, pod nim byl torxem zajisteny blinkr vic na vnejsi strane krytu zrcatka a pak odsroubovani sel blinkr ven. A promerit bych to chtel tak, ze do blinkru jde konektor, s obnazenym koncakem..

Navic jsem nasel v zrcatku nejaky dodelany tajny vypinac. Ale byl nefunkcni, mozna protoze auto o neco vic nez studene startuje na plyn a ne na benzin - treba je to spinac palivoveho cerpadla, jak to tak vetsinou byva. Dava to smysl, je tam elektricke sklapeni zrcatek.. Kdyz to auto melo jeste nejakou valnou hodnotu, melo to smysl.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8727

  • Mitsubishi
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • Příspěvky: 787
  • Karma: 10
jak říkám ML neznám, je pravda, že na proměření stačí stáhnout kryt

www.mercupgrades.com/mirror+turn+signal+...3+ml-article-44.html

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8735

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Ok diky.. dostanu se k tomu..

Vysledoval jsem motor. Chova se normalne, jen pokud je auto totalne studene a system automaticky prepne na plyn, jede auto na cca 4 valce. Pokud se vypne a nastartuje, je vse v poradku. Necham udelat kontrolu svicek a vstriku, mozna LPG. Evidencku uz mam hotovou, pristi tyden auto dohlasim.

Ke zvukum zespod auta.. Po delsim jezdeni se zacinaji zespod ozyvat jakoby mlatici zvuky, nebo neco ve stylu dreni, uvolnenych sroubu, sem tam i pri prerazeni bouchne, ale netypuji to na automat, spise neco u diffu, hardy spojka. Nebude to nic velkeho, snad o vikendu, pokud se vylecim, se na to s jinym mechanikem podivam a vyresi se to..

U auta s 243000km je to porad dobre a auto se chova vic nez dobre. Beru to jako udrzbu..
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8783

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Tak jsem dnes byl přesvědčen že řeším hlouposti. Pokud se takto chová auto za studena, kdy automat přepne plyn ještě před zahřátím motoru, je to normální, především v tomto počasí. Kdyby nějaký problém byl, děje se to i po zahřátí, zítra zkusím jet za studena na benzín a plyn si zapnu "prý" až po zahřátí vody aspoň na 60´C. V létě se automat používat může, v zimě je lepší puoštět si plyn sám.

Další věc je, že je dost možné že stanice LPG ještě nepřešla na "zimní směs", ale stále používá letní. Což při těchto teplotách bylo špatně. Nemám s plynem zatím žádné zkušenosti, nemám tento systém rád. Ale popravdě nic řešit nemusím, kromě této situace.


Dále sezítra budou zjišťovat pazvuky zespod auta.. Uvidíme..

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8786

  • Angelo
  • NEPŘIPOJEN
  • E-Klasse
  • Příspěvky: 123
  • Karma: 8
Kolega se sporákem pod kapotou přepíná až po zahřátí motoru. Pokaždý. Za studena to není pro motor dobrý.

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8788

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Člověk se stále učí... budu přepínat manuálně až po zahřátí..

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8789

  • Fridrich
  • NEPŘIPOJEN
  • E-Klasse
  • Příspěvky: 124
  • Karma: 5
Podle fota tam mas polsky stag t.j. Plne automaticky sekvenecni system. Stavil bych se u plynaru nechat to napichnout pripadne doladit, neco tam je spatne pokud se to takhle chova. A hned asi i vymenit filtry, neni to nijak drahy

Re: ML320 Designo 10 roků, 4 měsíců #8799

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Ano, je to Stag. Sice mam v planu nechat prohlednout i plyn, ale kdyz jsem nechal dnes auto 2 minuty zahrat, chovalo se to naprosto perfektne. Razy zespod uz nejsou, porad mam deset procent v zaloze, ze se tak chova nektera brzda obcas, protoze se zadna zavada nenasla a vse je ok. Co se ale preventivne necha udelat je tlakova hadice od prevodovky - jelikoz rosi, vcetne naplne prevodovky. Je sice delana, ale jistota je jistota..

Dnes se delala generalni oprava spolujezdcova tapce. Mel polamanou kapsu, takze sel nekolikrat dolu a zavaril se plast, jak je to z vyroby. Drobnost ktera potesi. Navic se delalo kompletni cisteni a impregnace kuze..vcetne celeho interieru.

Budu se opakovat, ale i kdyby odesla prevodovka ( nerikam ze by mela odchazet, jen pro priklad) tak pujde na repas, auto dotahnu postupne do skoro bezchybneho stavu a setrit na nem nehodlam, protoze je to skvele auto.. Casem bude nastupce, ale i kdyz se sam divim, jsem s nim naprosto spokojeny...
Poslední úprava: 10 roků, 4 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo 10 roků, 3 měsíců #9427

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Takže.. najeto už x tisíc km a vše bez ztráty kytičky. Nějaké zvuky které byly, zmizely. Jezdí suprově, co budu chtít řešit bude hlučnost výfuku, není to žádná hrůza ale lehce..pupínky na laku, nějaký čep, blinkr v zrcátku řidiče a příjem rádia.. poťukané okno od kamínků. Pak bude bez chyby..

Auto jsem inzeroval, byl projet W164 ML320cdi a rozhodl jsem se že si auto nechám, s novějším MLem se nedá porovnat..

Opravy začnou někdy po zimě, zatím se opravuje 628csi, SL320 a začne se s CL500.. ať mám zábavné léto..

Nehledě vandalismu na 320d F3O, o tom ani nemám chuť psát, ani vkládat fotky, podřený blatník klíčem, prokopnuté dvěře na výměnu, pomačkaná kapota, urvaný řidičův stěrač.. Je mi k blití, tuším kdo to je, jen co zjistím kde bydlí tak s ním udělám výlet, s kterého mu nebude dobře. Nic jiného mi nezbývá, po opravě by se stalo díky jeho závisti to samé. Už mám všechny auta pod kamerama a v garáži, kromě MLa..
Poslední úprava: 10 roků od Alois.

Re: ML320 Designo 10 roků #11165

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Tak. Auto je z velké části nalakované. Auto už nemá žádné bradavice a vady laku, krom nějaký mikroskopických hloupostí. Dále proběhla výměna čepů na nápravách, opravilo se uchycení ruční brzdy.

No a dnes jsem si udělal výlet do Brna pro originál kola Lorinser 20x10, vyrobené přímo pro ML w163. Tímto se auto stává mým třetím MB na Lorinser kolech Žádná pouť, tuning, ale dobová úprava.
Měl jsem v merku nějaké AMG, Brabusy, novější 19ky z 164ky a stejné Lorinsery v 18tce, ale nakonec to asi dopadlo, jak nejlépe mohlo. Kola jsou po laku a renovaci límců, snad je zítra stihnu nasadit a brzo udělám nějaké fotky.

Kola mají název Lorinser LM3

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tak nějak by to mělo vypadat, mimo ty plasty..

typ RS3 bez šroubů:
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


a stejné, ale blbá fotka:


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Poslední úprava: 10 roků od Alois.

Re: ML320 Designo 10 roků #11166

  • Frankmaniator
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • w115 300d US spec - opravdový mercedes
  • Příspěvky: 1000
  • Karma: 14
člověk by ani neřekl, jak může být ta 163 pěkný auto...
Nejezdím rychle... Létám nízko! Se zaměřovačem na kapotě nejraději.

Re: ML320 Designo 10 roků #11168

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Tak nějak.. není to tak dlouho co jsem těm autům nemohl přijít na chuť. Ale facelift se mi v minulosti líbil. Přesto jsem měl za to pěkné, starou X5ku (v minulosti). Když dnes porovnám ročníkově stejné auta, jedno s led blinkry, čirou optikou a nadčasové tvary versus u X5 divně nakopnutým zadkem, starým interiérem, světlama a podobně, sám se divím že jsem to v minulosti neviděl, ten rozdíl.

Re: ML320 Designo 10 roků #11177

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Tak..

Lak rozleštěný, kola nasazené.. Interiér kompletně vyčištěný po lakovně. Auto je opravdu výjimečné, jak stavem, tak kombinací...

Nasadit pneumatiky na ty papuče byla prekérka. Ale ještě větší prekérka byla, když jedno kolo unikalo, no a jak se později zjistilo, tak prasklinou uvnitř disku... Rychle zavařit, 1000,-Kč, místo 500,-Kč (peníze hýbou světem, jak známo), aby to netrvalo nevím jak dlouho. Zavolám bývalému majiteli. Vzhledem k jeho finanční situaci (seriózní majitel firmy) a k dosavadnímu chování, bych řekl že se k tomu postaví čelem. Každopádně hotovo, auto je celé takové toporné, zhnilé a uskákané.. Po výměně čepařiny je to horší než před, opravdu je tvrdší a utřepané a nasazením kol, jsem tomu dal korunu. Ale to, jak to auto vypadá, za to vážně stojí..


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Poslední úprava: 10 roků od Alois.

Re: ML320 Designo 9 roků, 5 měsíců #12680

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Mlo sloužilo věrně a na auto jsem si za ten cca rok, docela zvykl.. Ale změna je život (i když mi bylo smutno) a auto odjelo cca měsíc zpět k fanouškovi MB na Slovensko..

Tak jsem po dlouhém rozhodování nabral tento autobus. Stav exteriér/interiér blížící se novému autu. Nějaké plány už s tím mám, zatím jezdím a užívám si pohodlí a pocit z auta..

Je to 450 V8 elpídží z MB zastoupení, výbava hodně slušná... to někdy později. A popírá fyzikální zákony, auto je o hodně větší, silnější a méně žere než V6 MLo..

Vzhledem k usedlému designu vzhledem k roku výroby, auto vnímám jako brzkého klasika, tak tady snad patří..

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.


Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Poslední úprava: 9 roků, 5 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo 9 roků, 5 měsíců #12682

  • Michal
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • Příspěvky: 1465
  • Karma: 22
Teda, to střídáš jak ponožky tak ať slouží
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Re: ML320 Designo 9 roků, 5 měsíců #12687

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Po roce.... když bereme v úvahu SUV.

Slouží, musím vychytat drobné chybky. Doufám že se to nebude moc sr... ,
trochu se toho bojím a jsem z toho auta nervózní, na druhou stranu když bude, prostě to opravím. Cena byla vzhledem ke konfiguraci hodně dobrá. Aspoň to není nafta, takže o starost méně.
Poslední úprava: 9 roků, 5 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo 9 roků, 5 měsíců #12710

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Tak veškerá nervozita je pryč..

Bzučivý zvuk auta je dle servisu MB přirozený 450 V8, zvuk z kterého jsem měl strach při zařazení převodovky je elektromagnet - taky normální, převodovka je perfektní (olej měněn při 80.000km, jestli si to dobře pamatuji) , check engine co občas svítil byl zapříčiněný katalyzátory a cestou +/- 180km/h po dálnici z Prahy do OV. Časem budou možná muset katy pryč. Už mám najeto cca 2000km a znova nesvítí. Zainvestoval bych do této srandy (nové katy), ale nedává to moc smysl, vzhledem k zástavbě LPG by to bylo brzo zpět. Úniky oleje - servočerpadlo, nebo servonádobka.

Dost jsem byl potěšen větou po kontrole v servisu ("Tak čistou diagnostiku u GL jsme snad ještě neviděli"...) - z toho mám velkou radost.

Auto je rok 2006. Najeto poctivých 180.000km. V 9/2012 mělo najeto 79.000km, auto jezdilo hodně Rakousko, tam i servisováno v autorizáku MB, dle faktur k autu. Měchy ok, zadní měněné, včetně tlumičů.

LPG je s přimazáváním, bomba 100L, takže ideál (až na elektrické 6+7 sedačky, které musely ven), spotřeba 14-18L (tzn cca 7-9l benzínu) - přes to jsem se nedostal a to se využíval potenciál V8 skoro na maximum. Spotřeba se ustálí, je to po resetech které se na autě dělaly, počítám že průměr bude nějakých 16l/100km. Ta spotřeba je k smíchu, asi nejúspornější GLo a luxusní SUV co znám, vzhledem k spotřebě GL320cdi a ceně plynu.. Hodně tomu pomáhá ta 7mi stupňová převodovka. Jízda na plyn vs benzín je nerozeznatelná..

Ještě problém který jsem řešil Po resetu na tovární nastavení, se zadní elektrické vrata otevíraly do 3/4 a já se bál že je něco špatně. Šlo jen o nastavení na nejnižší výšku člověka. Vzhledem k tomu že je to US (Kanada) verze, nastavení bylo složitější (uložit výšku přes diagnostiku) než u EU verze, ale už je vše OK. Věděl jsem že se ty zadní vrata nějak nastavují, ale nějak jsem na to neuvědomil.

Servis plánuji - pro klid v duši olej převodovka + kódování, přední tyčky řízení, něco s tím servem, jinak není asi co řešit.. je, zaleštit přední okno od špatného stěrače někdy v minulosti - má škrábanec. A zadní stěrač je po smrti.


K autu... Je to prostě kočár, nevím s čím jiným auto porovnat. Člověk si s tím musí pojezdit, zajet 400km a auto si zamiluje. Ta 450 V8 jede krásně, tiše... jen zvenku pěkně bublá.

Výbava:

Jedná se o (US) Kanada verzi - gong při ponechání klíčku v zapalování při otevření dvěří řidiče a vypnutém motoru, omezovač na 215 km/h atd. Měl jsem v minulosti BMW e38 740i z Kanady a bylo to stejně, plus další anomálie.

Tachometr a počítadlo v km (dá se přepnout)

nadstandart:

- neobvyklá zlatá metalíza (ne ta klasická bronzová)
- béžová kůže, béžový interiér/ořechové lesklé dřevo
- el. volant zvedající se při nástupu.
- el. zadní vrata - i klíčkem na dálku (zavření/otevření)
dosah dálky klíčku je neuvěřitelný - když porovnám jiné auta
- ovládání garážových vrat
- harman/kardon pro Logic 7
- šíbr
- zatmavovací zrcátka
- sklápěcí zrcátka
- dešťový/světelný senzor
- el.zadní výklopné okna
- parking předek + zadek
- výhřev předních sedaček
- navi/usb/ipod/tv atd - v autě taková univerzální náhražka s rozhraním windowsu 7 - časem asi dám originál command
- ambiente podsvětlení interiér/exteriér - nějaký licht paket
- dodělané tažné westfalia

a nevím na co všechno jsem ještě zapomněl, plus už tak bohatá standartní výbava pro GL. Je to takový dobrý nadstandart, plná to ale není.

Co auto nemá a už mám domluvené - xenony . Divím se že to někdo nedoplatil, svítí to jak bludičky.
V servisu na úrovni (Auto Ruby - specializace MB - prodej nových MB a podobně), kde auto od začátku bylo na kontrole budou měněné celé světla a budou se kódovat, možná už příští týden. Při jednom se zbavím divných amerických poziček, auto díky nich vypadá o hodně starší..

Při jednom dám oválné mlhovky s chromových lemováním do předního nárazníku a domlouvám jedny nástupní prahy.
Prahy jsem zvažoval - auto se mi líbí i bez nich, ale nakonec asi budou, známému leží nové v garáži - taková malá náhoda.

Časem možná exteriér facelift 2012 (přední + zadní nárazník, zrcátka, diodové zadní světla), to ale uvidím časem - vzhledem k tomu v jak krásném stavu je to auto - chce ho můj otec, asi mu ho příští rok prodám - mám jednu dobrou nabídku na krásné G55 AMG kompresor Designo.. Akorát nevím co řekne na LPG

Historie auta - 1. majitel v Kanadě, 2. pán majitel STK v Mostě, 3. Já. Nákup přes MB Chodov. Lakovaný podřený levý bok (nebouráno), jinak nic. Historie naprosto jasná.. Hromada faktur k autu.

Fotky časem, po umytí a předělání nových světel.
Poslední úprava: 9 roků, 5 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo / x164 GL450 / x166 GL350 Amg paket 5 roků, 2 měsíců #16716

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Lehčí aktualizace

Gl450 prodáno otci v roce 2015..... V roce 2018 jsem koupil nástupce x166 GL350, původ CZ, (majitel MB prodejny) v Obsidianu a AMG paketu. V moc hezké výbavě včetně dálkového Webasta, elektrického vyhřívaného volantu, ambiente podsvětlení exteriéru a interiéru, automatického parkování, H/K hudby, adaptivního tempomatu Distronicu, chlazených a vyhřívajých sedaček, keyless go, Off road paketu s uzávěrkou diferenciálu, plného obšití kůží (není v kožence jako některé), všech asistenčních systémů, systém proti náklonu v zatáčce a proti bočnímu větru, je toho mraky..

Do x166 investováno už docela dost peněz i do detailů:

- nová chrom lišta Amg předního nárazníku origo MB (12tis - původní už zažila nějaké kamínky)
- zadní el. tlumič
- jeden zadní měch
- olej v prevodovce a adaptace po 50tis km, samozřejmě i motor, všechny filtry
- nové zadní ramena, nějaké čepy
- poté geometrie snad na 5x nikdo jí neumí udělat...
- Logic 7 Harman kardon bednička středová (v MB 1.500,-)
- AMG 21ky kola fotce prodány, jelikož byly podřené a koupeny stejné v zánovním stavu, výlet do Bratislavy (nové aktuální nemám vyfocené) (cca 40tis)
- nové lambda sondy a přehrání Adblue (psalo to chybu Adblue, v MB 36tis)
- nové středové pokličky
- zimáky 19 sada, ale vzhledem k tomu že na autě vypadaly komicky, tak ještě nove 21 zimáky
- lak dostal několik fází leštění tvrdým voskem

Auto je velice pohodlné, užívám si adaptivní tempomat, pocit z auta a pohodlí... Navíc je to celkem pohledný autobus..

Tímto autem především jezdím a koc ho nefotím, takže jen pár fotek..

Výpis výbavy:

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

A pár fotek - dnes už vypadá jinak. Má ostravské značky, novou přední lištu, kola, ofuky oken jsou sundané, kůže je v reálu víc světlá a je několikrát čistěná:
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tady jsou vidět původní podřené kola a jedna fotka nových. Až bude hezky, udělám nějaké aktualní fotky:
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Poslední úprava: 5 roků, 2 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo / x164 GL450 / x166 GL350 Amg paket 5 roků, 2 měsíců #16717

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Kromě toho si hraju s několika auty. Některé jsem prodal, jinám mám roky..

320i chromák shadowline (verze bez chromů - originál) za rok 2017 proběhla malá renovace hromady detailů, prodáno 2017 konec roku.....nic se nelakovalo, kromě zadního nárazníku, který jsem měnil protože byl ťuknutý. Auto absolutně bez koroze..
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

325i M-technik, dlouho jsem si ho neužil, prodáno konec roku 2017:
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Po 5 letech taky prodáno.. vzpomínková fotka..
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Tato e30 jako jediné starší Bmw mi zůstala. 325i, samosvor, Recara. Mám nachystané origo Hartge kola, BBS RS jsem prodal, v současné době stojí na Borbetech Áčkách (tyto na fotce jsou dávno pryč) a čeká pod plachtou už asi 2 riky na menší oživení..
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

A tyto dvě auta jsem prodal někdy 4/2018 po roce s dvou vlastnictví... Oprav, leštění a vychytávání much mnoho... Mini Cooper S (Turbo) Discovery 2 td5..Land rovera jsem měl do terénu a stejně jsem ho leštil, dostával tvrdý vosk. Měl jsem ho rád. Strašně rád bych si nechal všechny auta, ale nejde to..
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

A nakoupil tyto dvě M3, jedna manuál - původ Francie-Monako 146tis km - něco jsem už najel já.. Investice cca 200tis do detailů údržby atd. Nic se nelakovalo, auto je nebourané a je v původním laku. Krásná barevná kombinace, moc hezká výbava..

Druhá je Smg (sekvenční převodovka), nechal jsem si ji dovézt z De, 134tis km, nebouráno, původní lak.. Dostala BBS CH kola a další investice, psal bych to tady měsíc.. Dostala místo KWéčka nový oroginál podvozek, výfuk supersprint jsem nechal..

Obě to jsou 2001čky, kromě BBS (originál 2x 18kovou sadu mám schovanou) Supersprintu, eibachu pružin je vše jako vyjelo z fabriky, Smg takto přijelo z De, já dodal kola a zvýšil dompoužitelného stavu Sachs originál tlumičema.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Poslední úprava: 5 roků, 2 měsíců od Alois.

Re: ML320 Designo / x164 GL450 / x166 GL350 Amg paket 5 roků, 2 měsíců #16718

  • Alois
  • NEPŘIPOJEN
  • S-Klasse
  • Příspěvky: 379
  • Karma: 3
Stále mám tyto auta:

640xd Grancoupe, kupoval jsem 2015 nové v BMW a R8 2008 v 2016 s 58tis km, už má 68tis myslím... Ještě jsem si vzpomněl na Bmw Z4 ve vínové s bážovou kůží 2.5i, ta se prodala kvůli R8 v roce 2016, měl jsem jí přes rok, byla to super hračka. Pak jsem měl krátce e36 328i m-paket cabrio v exclusive kůži a interiéru. To auto bylo moc hezke, ale nebylo ani nové, ani staré tak šlo na prodej, z prostorových důvodů.

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

Stále mám i Jaguara, už 4 rokem, není na něj čas. Za celou dobu jel jednou na výlet do Hradce Králové a na Stk. Jinak stojí pod plachtou a čeká až na něj přijde řada..

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.

A ještě tyto dvě e46ky, 330ci coupe 6rychl 105tis km originálních a doložených původ Francie a cabrio 330ci manuál dovezené z De v roce 2018, najeto 269tis km, obě originál v M-paketu s Harman Kardon hudbou..

Tyto dvě jsou v současné době na prodej..

Obě přesně podle VINu v originálním stavu:

Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Poslední úprava: 5 roků, 2 měsíců od Alois.
  • Strana:
  • 1
Čas pro vytvoření stránky: 1.47 sekund
Free business joomla templates