HomeFÓRUMNové téma
Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

TÉMA: Moje Žehlička

Re: Moje Žehlička 9 roků #13351

  • Feketoš
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • Příspěvky: 660
  • Karma: 7
vitek napsal:
Jeden z posledních problémů kterej mám je s topením. Auto topí, motor chladí, ale když jedu dýl ustálenou rychlostí, tak postupně topit přestane. Teplota na motoru je stabilní, ale netopí to. Nastavim teplotu na HI, ale pořád to netopí. Napadá mě jenom duoventil, ale podle symptomů to není jistý. Většinou to při problému s duoventilem topí furt. Panel klimy by to taky mohl bejt a ještě mě napadá čidlo teploty v interiéru. Zkusim přes servisní menu klimy mrknout, jakou hlásí teplotu. Zazvzdušněný to neni. Nemáte někdo nějakej nápad? Díky. V.


Přesně tohle mi začala dělat čtyřka ( w124 250d ).....nevíte někdo, co s tím?

Re: Moje Žehlička 9 roků #13352

  • Kuba F1
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • W123 240D, W140 600SE
  • Příspěvky: 731
  • Karma: 16
Hele, tak to tam ještě furt je:
www.mercedes-classic.cz/phorum/viewtopic.php?f=18&t=7768

Takže si ty svoje dvouventily rozeberte a koukněte jak to vypadá uvnitř.
Košířský Škrtič v Depresi
Následující uživatel poděkoval: vitek

Re: Moje Žehlička 9 roků #13353

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Taky jsem to včera našel. Díky! Máš ještě možnost nechat udělat ty sedla? V.

Re: Moje Žehlička 9 roků #13354

  • prcek
  • NEPŘIPOJEN
  • E-Klasse
  • W123 280CE
  • Příspěvky: 109
  • Karma: 8
www.hongmei.com.tw/?47,w140-heater-control-valve-repair-kit-03
80 dolarů i s poštou do CZ, platba Paypal

Re: Moje Žehlička 9 roků #13355

  • Kuba F1
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • W123 240D, W140 600SE
  • Příspěvky: 731
  • Karma: 16
No vidiš, a mají to i s tou manžetou. Za bratru 16 kil je to docela fajn sada.
Košířský Škrtič v Depresi

Re: Moje Žehlička 9 roků #13356

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Akce ventil hotová. Mám tam jenom jednoduchej, dával se i do některejch čtyrek. A co je překvapivý, zevnitř byl jak novej. Všechny těsnění, i kovový části uplaně dokonalý. Jen se mi zdálo, že nezavíral jak měl. Když jsem do něj pustil prod, tak vyjel, ale jakmije jsme do sesadil, tak nepřetlačit dostatečně pružinu a nedovřel. Tak jsem kuchnul starej ventil, dal tam měkčí a kratší pružinu a uvidíme. Vzhledem k tomu, že byl duoventil jak novej, tak to tim ani nemuselo bejt. Shoda s tim mautim je jen v cívce . Ale teď cvaká 1A.
V.

Re: Moje Žehlička 9 roků #13357

  • Kuba F1
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • W123 240D, W140 600SE
  • Příspěvky: 731
  • Karma: 16
No a když tam pak bude proudit voda, tak to třeba nepřetlačí i když jsi tam dal měkkčí pružinu? pokud bude proudit proti směru toho sedla. S takovou otázkou jsi se zaobíral? Nemůže mít třeba ta cívka mezizávitovej zkrat a tím pádem mít menší sílu?
Košířský Škrtič v Depresi

Re: Moje Žehlička 9 roků #13358

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
To mě taky napadlo. Vyndavá se to docela dobře, takže když se to nebude chovat dobře, tak to nechám převinout. Původní pružinu mám schovanou, takže to není problém přehodit. V.

Re: Moje Žehlička 9 roků #13372

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Netopí . V.

Re: Moje Žehlička 9 roků #13373

  • Kuba F1
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • W123 240D, W140 600SE
  • Příspěvky: 731
  • Karma: 16
U sierry mi to netopilo a bylo to tím radiátorem pod palubkou - zarostlej. Prý celkem běžná porucha u sierr, u mercedesů jsem o tom ale ještě neslyšel. Asi bych vyzkoušel propojit radátor natvrdo s teplou vodou z motoru, jestli se to nezmění.
Netlakuje se to nějak nestandartně? Že by ti třeba fouklo těsnění pod nějakou hlavou?
Košířský Škrtič v Depresi

Re: Moje Žehlička 9 roků #13375

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
No ono to topí, na volnoběh uplně super, ale jak se rozjedu, tak to topit přestane. Jak kdyby tlak vody od motoru něco přetlačil? Doventil? V.

Re: Moje Žehlička 9 roků #13379

  • prcek
  • NEPŘIPOJEN
  • E-Klasse
  • W123 280CE
  • Příspěvky: 109
  • Karma: 8
vitek napsal:
No ono to topí, na volnoběh uplně super, ale jak se rozjedu, tak to topit přestane. Jak kdyby tlak vody od motoru něco přetlačil? Doventil? V.

Jednou jsem měl přepólované pomocné oběhové čerpadlo, ale to se chovalo obráceně - vodní pumpa to přetlačila za jízdy, ale na volnoběh jsem mrznul.

Re: Moje Žehlička 9 roků #13386

  • Kuba F1
  • NEPŘIPOJEN
  • SL
  • W123 240D, W140 600SE
  • Příspěvky: 731
  • Karma: 16
mě to taky topilo na volnoběh a za jízdy ne, protože výkon toho radiátoru nestačil na to, aby se stačil dohřívat při náporu vzduchu při jízdě, ale když to stálo, tak z toho teplo šlo. Zkus třeba jestli to přestane topit, když budeš stát, ale budeš mít zvýšené otáčky jako při jízdě.
Košířský Škrtič v Depresi

Re: Moje Žehlička 9 roků #13388

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Dal jsem tam novej elektromagnet, z funkčního duoventilu a uvidíme. Minulej test asi nebyl moc průkaznej, protože jsem potom nedolil vodu a když jsem včera napodruhý ventil vyndaval, tak byl uplně suchej. Teď, vyměněno, dolito, uvidíme. Vzhledem k tomu, že přišla zima, tak je to stejně na tři měsíce jedno. V.

Re: Moje Žehlička 8 roků, 11 měsíců #13595

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Auto pořád netopí, ale přestal jsem to řešit. Je teplo .

Ale mám tu další drobnosti:
Přestal mi hrát reprak v pravejch dveřích. Asi štekr na jednom, nebo druhym konci.
Naopak mi začala svítit kontrolka airbagu. Ve volantu to není, asi to souvisí s předpínačema, na který se šahalo při rekonstrukci sedaček u čalouníka. Budu to řešit. Snad je to taky jenou nějakej konektor.
V.

Re: Moje Žehlička 8 roků, 11 měsíců #13596

  • Pirx
  • NEPŘIPOJEN
  • E-Klasse
  • Příspěvky: 215
  • Karma: 8
A jak dopadlo čalounění, to máš stejně jako Prcek?

Re: Moje Žehlička 8 roků, 10 měsíců #13641

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Čalounění dopadlo dobře, musim to nafotit a udělat autorovi reklamu. Mě se to moc líbí. Udělal na tom spoustu práce, za rozumný peníze. Já jsem spokojen.
Prcek to má celý přečalouněný do koženky, já se snažil se držet originálu.
V.
Poslední úprava: 8 roků, 10 měsíců od vitek.

Re: Moje Žehlička 8 roků, 3 měsíců #14751

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Tak jsem dneska šel po stopách úniků oleje ze žehličky. No a našel jsem, co jsem nechtěl. Teče gufero tyče řazení. Ošklivej pán na videu říká mnoho krutých pravd. Cvičil jsem si to na rezervní almaře a je to fakt k posr..ní. V.

Následující uživatel poděkoval: prcek

Re: Moje Žehlička 8 roků, 2 měsíců #14802

  • vitek
  • NEPŘIPOJEN
  • Gullwing
  • W108 280SE 3.5, W115 200D, R129 500SL, W140 600SEL
  • Příspěvky: 2574
  • Karma: 35
Byl to ultravopich, ale gufero je vyměněné. Musel jsem si udělat přípravek na natlačení a pak to šlo dobře. Řadící hřídel šla vyndat po vychýlení převodovky doprava. Musela se odpojit od silentbloku vzadu. Snad to nepoteče. V.

Re: Moje Žehlička 8 roků, 2 měsíců #14823

  • avepok
  • NEPŘIPOJEN
  • A-Klasse
  • Příspěvky: 1
  • Karma: 0
vitek napsal:

3) Vybíjení. Díky složitému měření (měřák mezi mínus baterky a bakel) jsme vyloučili budíky (tradiční příčina vybíjení). Potrdila se druhá možná příčina - rádio. Tak jsem ho přepojil rádio, v chumlu kabelů byl asi nějakej šlus, a hodnota spadla na 27 mA, při odpojení rádia 2-3 mA. To by mělo baterku vybít tak za rok. No uvidíme. Preventivně jsem dneska nasál jedno další rádio (Becker Indianopolis PRO) tak zkusim, co žere tohleto. Při tý příležitosti jsem zapojil kablík, co říká rádiu, že jsou rozsvícený světla a taky signá rychlosti kvůli hlasitosti a navigaci (to jsem zatím netestoval).


V.

Pánové, řeším velký odběr (200 mA) z baterky při vypnutým klíčku a je stále podsvícený display venkovní teploty (i po týdnu, ale to už pak nenastartuji). Mám budíky s mechanickým počítadlem km. Neumí někdo poradit nebo to opravit? Když jsem odpojil budíky, odběr spadl. Děkuji za každou radu.
Poslední úprava: 8 roků, 2 měsíců od avepok.
Čas pro vytvoření stránky: 0.63 sekund
Free business joomla templates