Tak jsem vyměnil sekačku za stoosmu. Zatím nemá jméno, ale už má tohle vlákno. Začnu klasicky s popisem stavu, vadama co vím a budu dávat info, co už je hotovo.
Jde o W108 s M116 3,5 V8 D-Jet, rok 72. Jeden z předchozích majitelů Sádrák
.
Aktuální stav: Kastle v překvapivě dobrém stavu. Zespoda moc pěkná, zvenku na několika místech pupínek, někde škrábanec nebo ohlá lištička. Chromy s jemnou patinou ale celkově fajn. Interiér v černý perforovaný kůži, původní v docela rozumném stavu. Bochan sedačky přelepen koženkou, ale půjde zrenovovat. Dříví pěkné, původní s patinou. Středová konzolka po zásahu kutila - aftermarket čudle na okna a nějaká ta díra.
Motor nejde jak by měl, netáhne, ale nehulí ani nesmrdí. Zdá se, že to ani tak strašně nežere. Snad to bude nějaká blbost. Převodovka dobrá. Motorový prostor hnusný, po zásahu tunera s černým sprejem, bude řešeno při lakování kastle.
Podvozek: Nic nehučí, repasované řízení, jede to hezky rovně. Od předního kola rány.
Vady k řešení:
Rány od podvozku - vyřešeno výměnou předních tlumičů
Chybí tlumič řízení - už je doma, jen ho namontovat
Motor: Zaslepený přívod k ventilu studeného startu, málo výkonu
Díra ve spoji vejfuku, jinak vejfuk ok
Sedačka řidiče - vyřešit
Nejde ventilátor topení
Nesvítí vnitřní lampička
Chybí nádobka ostřikovačů
Karoserie: vyřešit lokální korozi a nalakovat
Dobíjení - občas blikne kontrolka a pohasnou světla
Ostatní: Hnusné VW rádio - nahrazeno kolečkovým blaupunktem Coburg
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.
Tento obrázek je pro hosty skrytý. Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro jeho zobrazení.