Takže sekačice je potenciálně k dispozici, kvůli možnosti pořídit 560.
Auto může jít za 85 do světa. Od koupi jsem na něm vyřešil všechno akutní, tzn do ní neteče, má hotový oleje a filtry a řízení dostalo novej tlumič řízení a lepší zadní světla.
Co funguje: Vše týkající se denního provozu: Motor táhne velmi pěkně, převodovka řadí a žere to něco okolo 13 litrů. Podvozek bez potíží. Centrál vč. kufru, okna, el. sedačky, ventilace, vše ok.
Z mého pohledu má auto ideální výbavu: el. okna i sedačky, dvouzónovou poloautomatickou ventilaci (ne samolibou jednozonovou automatiku), je to 500kilo a má tempomat (aktuálně nefunkční)
Co by ještě chtělo někdy udělat:
Klima kompresor nemá řemenici ani spojku a je ve stavu neznámém.
Dřevo v interiéru je vyšisované, chybí kousek dřeva okolo spolujezdcova výdechu.
Nefunguje tempomat kvůli vadné jednotce (u nohou řidiče).
Stav:
Auto nemá nikde zásadní hnilobu, lak bych si představoval lepší, zadní okna jsou zatmavená
Z mého pohledu má auto ideální výbavu: el. okna i sedačky, dvouzónovou poloautomatickou ventilaci (ne samolibou jednozonovou automatiku), je to 500kilo a má tempomat (aktuálně nefunkční). Auto je na veteránských číslech - nutná přetestace při převodu, ale velmi nízké ručení.
Cena 85 je na původních RH 16 kolech a bez beckera. Při rychlém jednání možná rozumná sleva.
V.